Veelgestelde vragen

Levering & Bestelling

Ons team heeft 12 tot 17 werkdagen nodig om uw bestelling te verwerken, de producten te vervaardigen en (gratis) te leveren. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder dat dit ten koste gaat van de uitzonderlijke kwaliteit van onze producten.

Ja, u kunt de voortgang van uw bestelling volgen door naar de pagina ‘Pakkettracking’ te gaan.

Als uw bestelling meerdere artikelen bevat, kunnen deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbare voorraden en verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, je pakket zal binnenkort aankomen.

Leveringen naar het overzeese Frankrijk (DOM-TOM) duren over het algemeen langer (tussen 30 en 60 dagen) om financieel toegankelijk te blijven. Voor de volgende landen worden extra bezorgkosten in rekening gebracht:

- Guadeloupe

- Guyana

- Reünie

- Martinique

- Mayotte

- Nieuw-Caledonië

- Saint-Barthélemy

- Saint-Pierre en Miquelon

- Sint Maarten

- Wallis en Futuna

- Frans-Polynesië

Annulering & Retourneren

Ja, zolang je de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen, kun je je bestelling wijzigen.

Ja natuurlijk, zolang je de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen, kun je je bestelling annuleren.

Ja, wij bieden u de mogelijkheid om uw pakket binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst te retourneren. Dit zijn de voorwaarden:

- Het artikel dient in originele staat (nieuw) geretourneerd te worden.

- Het moet in de originele verpakking worden geretourneerd.

U kunt dan profiteren van een volledige terugbetaling of een omruiling, afhankelijk van uw keuze. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Beveiliging

Uw veiligheid, onze prioriteit: onze site biedt alleen veilige betaalmethoden die gegarandeerd veilig zijn.

Wij accepteren:

Creditcards

Debetkaarten

Onze online betaaldiensten:

PayPal*

Streep*

*Paypal - Als bankinstelling binnen de Europese Unie biedt PayPal u meer dan 10 jaar ervaring in veilige online betalingen. Het is eenvoudig, snel, gratis en wordt wereldwijd erkend vanwege de effectiviteit ervan.

*Stripe is een wereldwijd betalingsplatform. Het ondersteunt meer dan 150 lokale en mondiale betaalmethoden ( Mastercard , Visa om u maximale betalingsmogelijkheden te bieden.

In geen geval worden uw bankgegevens of creditcardgegevens met ons gedeeld. Alle betalingen worden beschermd door onze 128-bit SSL-gecodeerde betalingsprocessor. Momenteel accepteren wij geen cheques.

Ja !

De "HTTPS" aanwezig in de URL's van onze winkel getuigt van de kwaliteit van onze diensten. HTTPS is de variant van "http", beveiligd door het gebruik van SSL/TLS-protocollen. HTTPS wordt gebruikt om financiële transacties op verkopersites te beschermen. Als e-retailers zijn we ons ervan bewust dat het gebruik van SSL tegenwoordig essentieel wordt. Dit is de beste manier om uw gegevens te beschermen en uzelf te beschermen tegen hackers of identiteitsdiefstal.

Visueel wordt het SSL-certificaat weergegeven door een hangslot dat in de URL-balk van de webbrowser verschijnt. Het wordt ook weergegeven door een “s” die “veilig” betekent en die is toegevoegd aan het “http”-protocol op de website in de adresbalk.